Klacht Budget Veranda & Overkappingen: Het niet nakomen van afspraken/nalevering van onderdelen.

Klachtnummer
# 564376
Gebruiker
Simyee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op woensdag 6 oktober heeft het bedrijf 'Budget Veranda & Overkappingen' in onze achtertuin een veranda geplaatst. Deze is voorzien van LED-verlichting in de balken. Echter bleek dat er twee lampjes een andere kleur hebben (warm licht ipv koel). Wij hebben op dezelfde dag direct contact opgenomen. Het bedrijf heeft beloofd om dit na te leveren. Echter na een week hebben wij niets vernomen waarna wij zelf contact hebben opgenomen. Het bedrijf heeft toen beloofd om dit in hetzelfde weekend na te leveren. Dit is echter niet gebeurd. Wij hebben verschillende manieren geprobeerd om contact op te nemen (telefonisch, voicemailberichten ingesproken, sms, whatsapp, Facebook messenger, reacties plaatsen op hun geplaatstse berichten op Facebook), maar echter totaal geen respons.

Gewenste oplossing

Heel simpel. Het gaat slechts op 2 lampjes en wij zouden het zeer op prijs stellen wanneer zij dit volgens afspraak naleveren. Wij hebben zelfs aangegeven dat het bedrijf dit per post kan versturen, maar het is echter onmogelijk om contact te leggen met het bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budget Veranda & Overkappingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget Veranda & Overkappingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen