Klacht Budgetair: Bij fouten van zowel jezelf als van budgetair komt budgerair er altijd goed af en de klant slecht

Klachtnummer
# 319616
Gebruiker
Y. Huisman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu voor de 2e keer gemerkt dat Budgetait heel makkelijk naar zich toe rekent.
De eerste keer had ik een boeking gemaakt die was geaccepteert en werd naar twee dagen gecancelled want er was een FOUT bij budgetair gemaakt voor veel meer mocht ik alsnog boeken.
Dit is absurd want ik had een overeenkomst waar ik niet op terug kon komen.

Nu kwam er bij een boeking van ons op een of andere manier de namen verkeerd om (volgens mij had ik het goed gedaan).
Voor het veranderen werd 70 euro in rekening gebracht.
Volgend de medewerkster vooral kosten van de luchtvaartmaatschappij.
Deze laatste ontkende dat ze ook maar een cent in rekening zouden brengen.

De oplossing

Verontschuldiging, een tegemoetkoming (?), voortaan beter werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties