Klacht Budgetair: BudgetAir closes off all its consumer service channels

Klachtnummer
# 453216
Gebruiker
Yann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Unable to reach them to change flights date or get reimbursement of COVID period flights.

Government policies have forced the family event I was supposed to attend to be postponed by a year. I’ve been Contacting BudgetAir for 2 months without any answer. I simply want to postpone my flights by a year.

De oplossing

I want the company to allow a flight date change by a year as Australia still has stringent quarantine rules which would make my trip useless. Self service date change does not allow for any changes beyond may 2021.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen