Klacht Budgetair: Budgetair een groot drama

Klachtnummer
# 73449
Gebruiker
Budgetair drama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandagmiddag 25 augustus heb ik een ticket besteld bij budgetair en zoals vele was er een probleem na de betaling .
Direct contact opgenomen vanuit turkije 5 minuten in de wacht gestaan vervolgens een dame aan de telefoon gekregen , ik zou teruggebeld worden in de avond of dat ik die woensdag 27 augustus me vlucht kon nemen . Niet teruggebeld (1) , dus de volgende ochtend vroeg maar weer zelf gebeld naar budgetair.

Vervolgens werd me verteld dat de tickets teruggetrokken zijn (2) en dat de voorgaande dag een medewerker er nog naar heeft gekeken maar mij niet heeft gebeld. Afijn dit keer werd me beloofd dat het geld Dinsdagmiddag 26 augustus terug op me rekening zou staan. Dit staat er nu Woensdag 27 augustus nog steeds niet op.

De oplossing

Vergoeding van me belkosten 35 euro.
Tegemoetkoming van hotelkosten 240 euro
En natuurlijk mijn betaling terug 252 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen