Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Budgetair: BudgetAir geeft niet thuis bij verzoeken om geldteruggave vlucht
Details
De klacht
Onze vlucht van Melbourne naar Amsterdam op 10 april (boekingsnr. BA-6968201) is vanwege corona gecanceld. Dit hebben we zelf op de site van Quantas moeten vernemen. Niets van BudgetAir vernomen waar we hebben geboekt. Na terugkeer diverse mails gestuurd over de refund van het ticketbedrag. Behalve ontvangstbevestiging geen enkele reactie. Terwijl we de extra optie Airhulp hebben afgenomen (a € 27,98) bij BudgetAir, juist voor extra aandacht bij dit soort zaken. We begrijpen dat het druk is met de afhandeling van alle gecancelde vluchten, maar geen enkele berichtgeving over de status van behandeling en of de zaak überhaupt in behandeling is vinden wij ongekend slecht en onbegrijpelijk. De site vermeldt ook geen telefoonnummer om contact op te nemen.De oplossing
We willen een bericht dat we het ticketbedrag van onze vlucht Melbourne-Dubai-Amsterdam terugkrijgen en het geld zo spoedig mogelijk op onze rekening en excuus dat er nul communicatie is vanuit BudgetAirBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.