Klacht Budgetair: BudgetAir geeft niet thuis bij verzoeken om geldteruggave vlucht

sad Niet opgelost
Ron

Onze vlucht van Melbourne naar Amsterdam op 10 april (boekingsnr. BA-6968201) is vanwege corona gecanceld. Dit hebben we zelf op de site van Quantas moeten vernemen. Niets van BudgetAir vernomen waar we hebben geboekt. Na terugkeer diverse mails gestuurd over de refund van het ticketbedrag. Behalve ontvangstbevestiging geen enkele reactie. Terwijl we de extra optie Airhulp hebben afgenomen (a € 27,98) bij BudgetAir, juist voor extra aandacht bij dit soort zaken. We begrijpen dat het druk is met de afhandeling van alle gecancelde vluchten, maar geen enkele berichtgeving over de status van behandeling en of de zaak überhaupt in behandeling is vinden wij ongekend slecht en onbegrijpelijk. De site vermeldt ook geen telefoonnummer om contact op te nemen.

We willen een bericht dat we het ticketbedrag van onze vlucht Melbourne-Dubai-Amsterdam terugkrijgen en het geld zo spoedig mogelijk op onze rekening en excuus dat er nul communicatie is vanuit BudgetAir

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ron
27-5-2020 Beste Ronaldus, Als eerst willen wij jou onze welgemeende excuses aanbieden voor de langere wachttijden en response. Ik ben het voor je nagegaan en zie dat inderdaad je terug reis was geannuleerd. Helaas heeft de luchtvaartmaatschappij geen passende alternatief kunnen aangeven en zijn wij daarom overgegaan tot gedeeltelijke restitutie aanvraag bij de luchtvaartmaatschappij. Zodra de luchtvaartmaatschappij de gedeeltelijke restitutie heeft verwerkt zal het resterende bedrag worden terug gestort naar onze rekening en wij zullen het bedrag terug storten naar de rekening dat je hebt gebruikt tijdens het maken van de reservering. Je hoeft hiervoor geen verdere actie voor te ondernemen, wij houden je op de hoogte van het proces. Mocht je alsnog vragen hebben dan vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, BudgetAir klantenservice 23-6-2020: Geen oplossing, geen berichten

Ook een klacht indienen over Budgetair?