Klacht Budgetair: Budgetair verliest klant uit het ook door non-communicatie

Klachtnummer
# 465827
Gebruiker
elrojo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Alleen maar automatische antwoorden. De airline zegt dat Budgetair op hoogte is van annulering maar bedrijf onderneemt geen actie om refund te regelen. Onbegrijpelijk dat reserveren+ betalen in november 10 minuten kost maar omgekeerde lijkt wel eeuwen te duren. Voor mijn gevoel is mijn vakantiegeld bij dit bedrijf weggegooid geld

Gewenste oplossing

zsm persoonlijk contact opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen