Klacht Budgetair: Geannuleerde heen vlucht

Klachtnummer
# 451914
Gebruiker
Ornella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze heen vlucht is geannuleerd door klm dit ontvangen via mail. maar van budget air niks gehoord en als je inlogt staat dat de vlucht heen en terug gewoon alsof die doorgaat. Budget air is alleen te bereiken via mail en na daar horen we niks van terug en op de klm site staat dat hun niks voor ons kunnen betekenen. En nu? Je kan bij niemand terecht zowel niet bij klm en budget air! Terwijl er vanaf 15 juni code geel word gegeven. En op klm werd deze vlucht 2 weken terug nog aangeboden rechtstreeks en nu met een tussenstop op Parijs.

De oplossing

Oplossen dat we kunnen vliegen direct zonder overstap.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen