Opgelost door Budgetair: Geen terugstorting geannuleerde reis door Bugetair totdat KLM aan Bugetair betaalt

P.J. Wijers

Ik heb begin februari bij Budgetair 4 KLM tickets voor een familievakantie naar Brindisi gekocht met overstap in Milaan op de heenweg en terug via Rome. Ik heb daarbij bewust gelet op een korte overstap en geen wisseling van luchthaven in Milaan. Dat was duurder maar een bewuste keuze. Ik kreeg drie weken daarna binnen twee dagen drie mails met o.a. vluchtwijzigingen met o.a. veel vroeger vertrek van Schiphol, wisseling van luchthaven bij overstap en een veel langere overstaptijd (tot 10 uur) en zeer late aankomst in Brindisi. Ik heb na overleg met de CB de vluchten begin deze maand geannuleerd en om restitutie gevraagd. Die komt volgens een mail van Budgetair pas na 8 - 12 weken omdat Budgetair zegt te moeten wachten op terugbetaling door de KLM. Ik vind dat veel te lang en bovendien geen valide argument omdat ik zaken met Budgetair doe en niet met de KLM. Ik heb meer dan EUR 1000 aan tickets betaald en heb dat geld nodig voor een alternatieve reis voor mijn gezin die ik door toedoen van Budgetair nu niet kan boeken.

Ik wil onmiddellijke terugstorting omdat ik zaken doe met Budgetair en m.i. niet hoef te wachten op terugstorting KLM naar Budgetair en dan pas van Bugetair naar mij.

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P.J. Wijers
Uiteindelijke oplossing Geld is inmiddels teruggestort door Budgetair. Klacht is daarmee keurig door Budgetair opgelost. Bedankt Klachtenkompas en Budgetair.