Klacht Budgetair: Geen ticket en ook geen geld terug

Gebruikersnamen

Heb eergister een ticket gekocht via budgetair. Geld is van mijn rekening afgeschreven maar nooit een reserveringsmail of wat dan ook ontvangen. Bellen met de belachelijk dure klantenservice 80c/pm komt erop neer dat ik geen reservering heb en zij het geld ook niet hebben. De bank zegt nee geld is eraf bij jou en op hun rekening bijgeschreven. Nu blijf ik bellen met budgetair maar heb het opgegeven, ben inmiddels al voor 50euro aan het bellen zonder ticket en geld terug te krijgen, ongelofelijk a 2014 nog dit soort grappen. Hoop op een snelle reservering alsnog of met ultraspoed mijn geld terug EN alle kosten voor het bellen met de klantenservice.

Wil graag zsm mijn ticket of mijn geld terug. Daarnaast alle kosten die gemaakt zijn om hier achteraan te gaan. Zoals bellen met de 'goedkope' klantenservice a 80c/pm.

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Budgetair?