Klacht Budgetair: Huurauto in USA bij National is mogelijk niet door Budgtair voldaan, claim vanuit USA richting mij

efmp

Begin 2014 vlucht en huuurauto bij Budgetair geboekt en geheel betaald.
in mei/juni vluchten en auto gehad.
Begin november claim vanuit incassoburo National car rental dat de auto niet betaald is en ik (nog een keer) moet betalen
Direct ook afdeling customer support van Budgetair ingeschakeld, verloopt via Travix.

Inmidddels zes weken later nog geen zicht op welke voortgang dan ook. Emails worden niet meer beantwoord, telefonisch onbereikbaar, wachttijden van over de 15 minuiten..

1) verklaring van Budgetair dat de auto WEL betaald is en wanneer aan National
2) via Budgetair, een verklaring van National Car rentals, dat deze case geheel vnaar tevredenheid van National is opgelost en ik niet op een zwarte lijst ( Do Not Rent list) sta.
3) fiannciële vergoeding van euro 150 voor alle in dezxe case door mij geïnvesteerde tijd en kosten om het probleem op te lossen.

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

efmp
    Doe aub NOOIT zaken met Budgetair: incompetent, onbereikbaar en reageren op geen enkele email of telefoon.
    Zelfs via mijn rechtsbijstandsverzekering liepen de contacten met Budgetair geheel op dood spoor.
    Ik heb uiteindelijk alles zelf met de autoverhuur in de USA geregeld tot tevredenheid.

TIP: doe NOOIT zaken met Budgetair !!