Klacht Budgetair: Klantenservice niet te bereiken

Klachtnummer
# 121538
Gebruiker
Priscy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week heb ik twee keer naar de klantenservice gebeld. In het begin van de week belde ik voor meer informatie over annuleringen en wijzigingen van mijn vluchten. Na twintig minuten aan de lijn hangen was ik eindelijk aan de beurt, de medewerker was ook nog niet vriendelijk.
1 augustus wilde ik mijn ticket annuleren. Hier is haast bij, maar ik moest 50 minuten aan de lijn hangen voordat de telefoon werd opgenomen.

De oplossing

Een redelijke responstijd van klantenservice Budgetair.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen