Klacht Budgetair: Nog niet geheel ontvangen beloofd bedrag geannuleerde retourvlucht Tel Aviv

Klachtnummer
# 92727
Gebruiker
Jolanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

14 januari stuur ik een aangetekende brief:
Afgelopen jaar heb ik via Budget air een ticket naar Tel Aviv (via Marseille) geboekt van 20 juli 2014 t/m 3 augustus 2014.
Gezien het feit dat het steeds onrustiger werd in Israël, besloot ik 15 juli de klantenservice te bellen. Zij gaven 2 opties:
1.de vlucht omboeken naar een vlucht met een andere, veilige bestemming met bijbetaling van het prijsverschil.
2.mijn geld retour ontvangen en daarmee een vlucht naar een andere, veilige bestemming te boeken via budget air of via een andere maatschappij.
Nadat de telefoniste meerdere malen heeft toegezegd dat ik het volledige bedrag terug zou krijgen, heb ik uiteindelijk dan ook voor optie twee gekozen.
Wel heb ik een gedeelte van het bedrag retour ontvangen, namelijk € 69,55 van de totaal € 407,45.
Later heb ik via Budget air een vlucht naar Jordanië geboekt voor ruim 500 euro.
Maar mijn geld voor de vlucht naar Tel Aviv heb ik nooit volledig terug ontvangen, zoals beloofd.

De oplossing

Ik wil het resterende geldbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen