Klacht Budgetair: slechte service en contact mogelijkheden

Klachtnummer
# 451149
Gebruiker
Shafie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boeking is dubbel gegaan via de website. Vllucht schema geweizigd zonder enige contact.
Ik krijg geen reactie van klantenservice na meerdere mail gestuurd te hebben.
Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar door!!!

De oplossing

contact met mij opnemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen