Klacht Budgetair: Terugbetaling vliegtickets BudgetAir blijft uit

Geertje1994

Wij zouden aan het begin van de coronacrisis, op donderdag 19 maart 2020, naar Vietnam vliegen met Emirates. We hebben de reis geboekt via BudgetAir. De vlucht is een aantal dagen voor vertrek geannuleerd. Tot op heden is BudgetAir nog niet overgegaan tot uitbetaling van de vliegtickets. We werden in het begin redelijk op de hoogte gehouden per mail dat het enige tijd kon duren. In december 2020 heb ik BudgetAir gemaild om te vragen wat de status is van de terugbetaling. Zij gaven toen aan dat zij nog in afwachting zijn op de uitbetaling van Emirates. Zij gaven aan dat sommige maatschappijen maanden nodig hebben voor de verwerking en in uitzonderlijke gevallen zelfs langer. We hebben het geld niet binnen 60 dagen gekregen (voor 1 oktober 2020) en ook niet binnen 7 dagen (na 1 oktober 2020)

We willen graag dat wij geholpen worden bij de terugbetaling van onze vliegtickets.

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Budgetair?