Klacht Budgetair: Terugbetaling vliegtickets BudgetAir blijft uit

Klachtnummer
# 509934
Gebruiker
Geertje1994
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zouden aan het begin van de coronacrisis, op donderdag 19 maart 2020, naar Vietnam vliegen met Emirates. We hebben de reis geboekt via BudgetAir. De vlucht is een aantal dagen voor vertrek geannuleerd. Tot op heden is BudgetAir nog niet overgegaan tot uitbetaling van de vliegtickets. We werden in het begin redelijk op de hoogte gehouden per mail dat het enige tijd kon duren. In december 2020 heb ik BudgetAir gemaild om te vragen wat de status is van de terugbetaling. Zij gaven toen aan dat zij nog in afwachting zijn op de uitbetaling van Emirates. Zij gaven aan dat sommige maatschappijen maanden nodig hebben voor de verwerking en in uitzonderlijke gevallen zelfs langer. We hebben het geld niet binnen 60 dagen gekregen (voor 1 oktober 2020) en ook niet binnen 7 dagen (na 1 oktober 2020)

De oplossing

We willen graag dat wij geholpen worden bij de terugbetaling van onze vliegtickets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen