Klacht Budgetair: The flight from Gothenburg to Amsterdam has cancelled and we are asking our money or Voucher

Klachtnummer
# 452216
Gebruiker
Joseph
Datum
0 reacties

Details

De klacht

My family is Sweden trying to reach you by emails but there is no answer yet. We need to get our money back or a voucher.
KLM is giving a voucher to all the passengers. What is going on with you?
When we can expect our money or a voucher?

De oplossing

Refund our money or give us a voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen