Klacht Budgetair: Travix steelt geld tijden een pandemie.

Klachtnummer
# 450203
Gebruiker
Bleeker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht gaat over het gebrek aan communicatie. Niet bereikbaar. Tel en mail. Ook het hoofdbedrijf Travix is helaas niet bereikbaar.

Gebrek aan oplossingsgerichtheid. Geboekte tickets bij hen zouden moeten worden terugbetaald.

Het gaat hier over miljoenen aan gestolen geld. Wat niet bij de vliegmaatschappijen ligt, maar bij de tussenpersoon op de bankrekening.

Het is een onbegrijpelijk dat dit zomaar kan.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf alle betaalde kosten terug stort. Geen Voucher. Gewoon de betaalde tickets terugstorten. Zodat ik zelf kan bepalen waar ik mijn reis of plannen ga verzilveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen