Klacht Budgetair: verschrikkelijke rampzalige ervaringen budgetair

Klachtnummer
# 316786
Gebruiker
pinarello
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bij dit bedrijf loopt dus alles gewoonweg fout en dit ondanks de dure aangesmeerde verzekeringen voor annulatie of wijziging, verkeerde namen op biljetten, verkeerde geboortedatum, De service desk is zo goed als niet te bereiken u krijgt dus geen hulp.
wijzigen van een ticket is zo mogelijk nog rampzaliger, geen antwoord op mails en uiteindelijk de melding dat de tickets niet kunnen gewijzigd worden terwijl KLM bevestigd dat dit wel perfect mogelijk is, mensen dit bedrijf of afgeleiden hiervan is te mijden. slechtste ervaring ooit. na 350 Euro aan verloren telefoonkosten nog steeds geen uitzicht of voorstel tot oplossing

De oplossing

terugbetaling ven de gemaakte kosten, 300 Euro aan telefoons gespendeerd en nog steeds niets opgelost!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen