Klacht Budgetair: Vlucht niet bevestigd, wel betaald, kan niet meer worden geannuleerd

JennyF

Een vliegticket dat ik had geboekt is nooit bevestigd. Omdat ik me zorgen maakte dat het geld toch van mijn rekening zou worden afgeschreven heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Die verzekerden mij dat er geen boeking was gevonden onder de aangegeven email adressen, en dat ik rustig opnieuw kon boeken. Een week later is er toch geld van mijn rekening afgeschreven. Toen ik weer contact opnam met BudgetAir bleken ze de reservering bevestigd te hebben naar een verkeer opgegeven email adres. Het is nu niet mogelijk om mijn vlucht te annuleren aangezien ik deze nu twee keer geboekt heb (na drie dagen heb ik deze bij een andere organisie ogmaals geboekt). Ik kan mij niet voorstellen dat ze bij BudgetAir niet op mijn naam hebben kunnen zoeken, in plaats van alleen een email adres. Bovendien heb ik meteen contact gezocht en mijn zorg met hen gedeeld over het feit dat ik liever niet dubbel wil betalen. Ondanks alles zijn ze niet bereid mij verder te helpen en de vlucht te annuleren.

Annuleren van de vlucht en geld terug. Ik ben bes bereid om een boete te betalen, maar wil heel graag de vlucht annuleren.

Wij vinden dat Budgetair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Budgetair?