Klacht budgetbeheer sociaal.nl: Krijg geen geld om kat in te laten slapen, willen ze met acceptgiro, met acceptgiro komen extra kosten bij van 7,50

kleinpropje

Ik moet mijn kat in laten slapen, ik mag naar de dierenarts, maar dan met acceptgiro. daar komen extra kosten bij. die extra kosten vindt ik zonde, gaat om mijn geld, en wil geen extra kosten erbij, betaal al genoeg aan de dierenarts. en het vertrouwen dat ze de rekening betalen heb ik ook niet, want andere rekeningen van de tandarts worden ook niet betaald, ookal is er wel geld. ik kan al niet meer naar de tandarts, omdat er eerst betaald moet worden. straks kan ik niet meer met mijn huisdieren naar de dierenarts omdat de rekningen niet betaald worden.

ik heb ze aantal keren aangegeven dat ik niet extra kosten wil vanwege een acceptgiro en gaf ook aan dat ik straks bang ben dat de rekeningen niet betaald worden en ik dus niet meer met mijn dieren naar de DA kan

ze willen alles goedkoop, maar waarom dit dan met acceptgiro waar extra kosten aan verbonden zitten

Er is genoeg geld dus strot het geld op mijn bank zodat ik niet aan de extra kosten zit, vanwege een acceptgiro!

Wij vinden dat budgetbeheer sociaal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over budgetbeheer sociaal.nl?