Klacht Budgethouse.nl: Geen geld terug gehad, na geanuleerdebestelling

Klachtnummer
# 33274
Gebruiker
willies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben begin December 2012 via internet een TV besteld bij Budgethouse.
Deze TV bleek eind December nog niet leverbaar. De bestelling werd geannuleerd na een telefoontje en we zouden ons geld binnen 30 dagen terug gestort krijgen volgens een mail van 9 januari 2013. We hebben vervolgens van af februari twee drie keer per week gebeld en gemaild naar Budgethouse waar ons geld bleef maar worden al maanden afgescheept met het zelfde zinnetje (het ligt bij de boekhouder verder kunnen we niks voor u doen) Al onze telefoontjes staan volgens de medewerker in het systeem maar ze kunnen niks voor ons doen. Op de vraag of ik een leiding gevende kan spreken of de boekhouder zelf krijg ik het antwoord dat dat niet mogelijk is. Graag zouden wij het bedrag van 260 euro van de samsung LCD 32 inch, 82 cm lE32E420 TV terug ontvangen.

De oplossing

Geld bedrag van 260 euro terug storten op onze rekening

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgethouse.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen