Klacht Budgetmanuals: Ik ben misleid / Opgelicht door Budgetmanuels.nl

bondCJM25

Goeden dag,
Ik ben misleid/opgelicht door Budgetmanueuls.nl / AutoUpdate24.24uurshop.nl

Op 20 feb 2019 heeft mijn vrouw (zei dacht een leuk cadeau te kunnen geven voor mijn verjaardag) via internet bij https://budgetmanuels.nl of OBD24shop.nl het zelfde bedrijf een een Delphi ds150e Diagnose VCI PRO 12.2016 incl. bluetooth (1stuks)gekocht. Wat er wel vreemd is dat de betaling van een Nederlands bedrijf via een Duitse bankrekening moest betalen achteraf erg dom.
Het product wat besteld is nooit geleverd wel 2 zelf gebrande Cd’s waar ze €64,- voor heeft betaald. Al verschillende malen gemaild dan krijg je een heel kort antwoord terug bv "heb u nog niet ontvangen" en dan weet je ook niet met wie je mailt alleen met klantenservies en bellen heeft geen zin een brief sturen heeft ook geen zin wand die komt terug omdat het adres niet compleet is. De straat bestaat wel alleen er staat een flat en geen bedrijfs-pand. Verder had ik op trustpilot moeten checken wand daar staan ook goede reviews over dit bedrijf de mensen die een review hebben geschreven hebben het zelfde meegemaakt. Er staan producten op zijn website die je niet eens gaat ontvangen en wat je wel krijgt zijn 2 zelf gebrande Cd's en dat staat er ook niet eens bij vermeld dat het om kopie's gaat. Dus ze hebben wel lef, het is ook nog eens misleidend om de goedheid van de mens te misbruiken.

Mijn vrouw haar geld terug. En eerlijkheid duurt het langste misleiden/oplichten niet.

Wij vinden dat Budgetmanuals hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Budgetmanuals?