Klacht Budgetshavers.nl: Scheermessen niet geleverd

Klachtnummer
# 83821
Gebruiker
Samuel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 okt heb ik via een promotie "uitproberen voor bijna gratis" 2 scheermessen besteld. Waarbij na de betaling het geld terug gestort zou worden.

Het bereiken op hun service nummer lukte niet omdat het telefoon nummer niet in gebruik is.

Op 26 okt heb ik een email gestuurd met de vraag waar me scheermesjes bleven.
en kreeg de reactie dat ze het opnieuw hebben verstuurd. en indien ik deze niet zou ontvangen weer contact met ze op te nemen.

op 31 Okt en 10 november heb ik een email gestuurd dat ik nog steeds niks heb ontvangen echter heb ik tot op heden nog geen bericht van ze mogen ontvangen

heden. hun website is offline

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budgetshavers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budgetshavers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen