Klacht budgetticket: Concert kaartjes met verkeerde datum

Klachtnummer
# 62835
Gebruiker
john reygwart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw
ik had kaartjes gekocht bij Budgetticket voor de toppers op 31 mei
de kaarten die zijn afgestuurd zijn voor 24 mei
dit ontdekte wij pas op 31mei en mochten niet naar binnen
gebeld met budgetticket en deze zijden dat ze per mail hadden gezegd dat ze de kaarten door fout van hun niet meer konden leveren en kaarten voor 24 mei gingen afsturen
bij geen melding terug zou ik akkoord zijn
Deze mail hebben wij nooit ontvangen, maar is voor hun geen reden om de kaarten te vergoeden
Ze zeggen in hun recht te staan maar zonder overleg kun je toch geen kaarten afsturen voor een verkeerd concert?
Hoor graag u mening hier over.
Met vriendelijke groet,
John Reygwart

De oplossing

Graag geld terug voor kaarten
zijn voor die dag niet gebruikt of in gescand

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat budgetticket hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over budgetticket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen