Klacht budgetticket: Wederverkoop van toegangskaarten die niet mogen worden doorverkocht

psmts

Mijn dochter wil kaartjes voor de Rabobank Hockey Worldcup 2014 . Bij het intypen van het adres komt zij op de pagina van budgettickets.nl waar de kaarten worden aangeboden. Wanneer men het overzicht van de kaarten bekijkt is het niet zichtbaar dat het om wederverkoop (tegen een bijna dubbele prijs). Elders op de pagina is dit overigens wel onopvallend aangegeven, maar op het moment dat mijn dochter vraagt om de kaarten te bestellen is dit niet meer zichtbaar. Ook in het vervolg van het bestelproces is dit niet duidelijk. Bij de bevestigingsmail wordt dit pas duidelijk. Op de officiële site van de Worldcup lees ik dat doorverkopen van kaartjes verboden is en dat toegang kan worden geweigerd. Dat wil ik natuurlijk niet riskeren. Als ik budgettickets een email stuur krijg ik geen reactie en de telefoonlijn lijkt op een bandje aangesloten te zijn. Na 20 minuten wachten ben je aan de beurt en dan krijg je een bandje dat iedereen bezet is en wordt er opgehangen. Ik wil gewoon mijn geld.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat budgetticket hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over budgetticket?