Klacht Budgetvalet: Auto na valet parkeren beschadigd, stuurinstelling afgebroken. Bedrijf reageert niet op klacht..

Klachtnummer
# 282852
Gebruiker
GMater
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Valet parkeren. Auto na terugkeer ernstig beschadigd. De handle waarmee hoogte van het stuur wordt ingesteld was afgebroken. Was onverantwoord te rijden. Garage heeft schade hersteld. Budget Schiphol verantwoordelijk gesteld voor schade. Budget Schiphol reageert niet op mail en brief.
Bij terugkeer drie keer gebeld voordat Budget Schiphol auto kon afleveren. Medewerker beweerde dat accu leeg was.

De oplossing

Excuus en vergoeding van de garagekosten, zijnde 110,27 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Budgetvalet
    Datum
    Beste heer/mevrouw Mater,


    Zoals ook in aangegeven in de reactie op uw klacht onder de naam Mansfeld, is het natuurlijk erg vervelend dat u bent geconfronteerd met schade aan uw auto. Wij willen een dergelijke situatie zo netjes mogelijk met u oplossen. Er zijn zoals gezegd een aantal zaken onduidelijk.

    Wij hebben op 28-11-2017 een email mogen ontvangen. Wij zien dat u via Parkos een reservering heeft geplaatst bij BudgetValet. Echter zien wij in uw email dat u het adres van BudgetShuttle (een andere onderneming) heeft aangeschreven. Ook noemt u in de email een medewerker Clement. Dit is geen medewerker van BudgetValet. Is het mogelijk dat u per abuis de auto heeft afgegeven bij Budget Parking Schiphol?

    Wij begrijpen dat dit verwarrend is. Helaas zijn er meerdere bedrijven die Budget in de naam voeren. Ook hebben wij geen aantekeningen van enige schade aan Alfa Romeo met uw kenteken. Als u de voucher van ons bedrijf heeft en mogelijk ook foto's van de schade kunnen wij dit voor u uitzoeken. Als er daadwerkelijk schade is veroorzaakt bij ons bedrijf heeft u natuurlijk recht op onze welgemeende excuses en een vergoeding van de gemaakte kosten.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over Budgetvalet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen