Wij vinden dat Buerstner.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Buerstner.com: Misleiding door Burstner caravans; onjuiste matrassen en lattenbodems.
Details
Klacht
Wij hebben een nieuwe Burstner Premio Plus 440TK gekocht afgelopen april. In de brochure staat dat de matrassen vijf-zone koudschuim matrassen zijn; in de technische gegevens staat verder dat het gebruikte materiaal EVOPORE HRC is. Verder staat in de brochure dat de lattenbodems met flexibele rubberlagers zijn uitgerust. Na levering van de caravan constateerden we al snel dat de matrassen geen vijf-zone matrassen zijn, dat het gebruikte materiaal geen EVOPORE HRC is en dat de lattenbodems van de bedden niet voorzien zijn van flexibele rubber lagers. We hebben de dealer hier op aangesproken en Burstner zelf; Burstner geeft aan dat er een 'typefout' in de brochure staat en dat daar geen rechten aan kunnen worden ontleend. We hebben echter specifiek navraag gedaan voor de koop of dat de bedden inderdaad 5-zone matrassen zijn, en dat is door de verkoper bevestigd.Gewenste oplossing
Wij willen graag een vervangend, vergelijkbaar of beter, product. Dus matrassen met zonering of die zorgen voor drukverdeling op een andere wijze (bijvoorbeeld gebruik van traagschuim). Verder willen we graag dat de lattenbodems worden voorzien van flexibele rubberen lagers. Daarnaast zijn wij hier nu 10 weken mee bezig. We voelen ons niet serieus genomen door de klantenservice van Burstner, dus een excuus is ook op zijn plaats.Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.