Klacht Buienradar: Actuele weersverwachting staat haaks op wat ik door het raam naar buiten zie.

FerretMom2016

Actuele weersverwachting klopt niet. Het regent al vanaf 13:30 hier in Heerlen. Als je wilt kijken wanneer die bui ongeveer over is gewaaid schijnt buienradar niet te weten dat het uberhaupt regent. Het plenst en komt met bakken uit de hemel. Na 2 uur regent en donderd het nog steeds. Kijk je in het kolommetje er onder staat er dat er (in tegenstelling tot de radar) om 17:00 uur 0mm valt. Wie weet,, wanneer zou het droog zijn zodat ik boodschapjes kan kan gaan doen?

Helaas maak ik dit bij buienradar steeds vaker mee. Bij het bedrijf weten ze kennelijk niet wat voor weer het momenteel is dus kan ik ook niet vertrouwens op wat het over een uur zal zijn.

Ik heb geen kijk en evenals geen kennis van de apparatuur die jullie gebruiken. Echter vind ik dat als jullie de mensen de weersverwachting willen tonen, hoe actueel ook, dit naar mijns inziens beter kan. Maar wat niet kan, moet ook niet geprobeerd worden.

Wij vinden dat Buienradar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Buienradar?