Klacht Buis24.nl : Buis24.nl Loodgieter - Superduur en Niet Betrouwbaar

jessfmc

Probleem was blijkbaar niet helemaal opgelost. Na een dag, komt de verstopping terug. Wij hebben bijna 350 euro betaald voor een kwartiertje werk, superduur en werk was niet goed gedaan, helemaal niet betrouwbaar.

Compensatie

jessfmc

We hebben Buis24.nl een paar keer gebeld. Pas na een paar dagen herhaaldelijk bellen kregen we eindelijk een telefoontje terug van de loodgieter. We hebben gevraagd om een compensatie maar we kregen van hem een aanbod om nog een keer langs te komen om het probleem te analyseren. We hebben hier NIET mee ingestemd vanwege de volgende redenen:

- We kwamen erachter dat de loodgieter die ons bezocht heeft geregistreerd staat als een sleutelmaker (kvk nummer op factuur) i.p.v. als loodgieter.
    - Toen we vroegen om advies tijdens de reparatie kregen we te horen dat we maar moesten Googlen naar informatie ipv professioneel advies te krijgen.
    - op Buis24.nl staat geen fysiek adres en kvk nummer.

Kortom, we hebben geen vertrouwen in deze partij en de enige oplossing is een compensatie zodat we een meer professionele en eerlijke loodgieter kunnen raadplegen voor een oplossing.
    jessfmc
    Nog steeds geen compensatie en geen vervolg reactie van de zogenaamde loodgieter / sleutelmaker (Y&S Service, Valeriusstraat 142, 5421 TX Gemert met kvk nummer 67326021). Buis24.nl en zijn partners zijn gewoon oplichters!

Ook een klacht indienen over Buis24.nl ?