Klacht Buisman: De "Latte Caramel" is niet zo lekker, de "Café au Caramel" was veel lekkerder!

Klachtnummer
# 415745
Gebruiker
Sherane
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede dag,

Ik drink al jaren de "Café au Caramel" die ik erg lekker vond om te drinken.. Nu hebben jullie het receptuur verbeterd en heet het nou "Latte Caramel" die ik niet zo lekker vind dan de "Café au Caramel"(ik vind het receptuur dus niet verbeterd) Er staat ook op dat er antiklontermiddelen inzitten, maar heb er nu altijd klonten inzitten! Graag zie ik de "Café au Caramel" weer terug en de "Latte Caramel" weer verdwijnen..

Vriendelijke groeten

De oplossing

Graag het oude receptuur weer terug!
De vernieuwde receptuur is niet lekker.. Bedankt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Buisman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buisman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen