Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: Buitenhof levert niet op tijd, blijft gewoon doorverkopen terwijl er geen grondstoffen zijn.

content Niet opgelost
marpet285

Eind juni 2021 zou ons lounge set geleverd worden. Omdat ik daar een afspraak over wilde maken belde ik maar zelf want ik had niks meer gehoord. Nu blijkt dat de levering vertraagd is. Daarvan hadden ze mij op de hoogte moeten stellen vind ik. Het duurt nu zeker tot eind augustus.
Volgens Demi, leidinggevende blijkbaar, zitten 4000 mensen op hun bestelde produkten te wachten. Dat vind ik niet niks.
Levering vertraagd door corona. Maar als dit vorig jaar om deze tijd de reden was geweest om niet op tijd te leveren was ik heel begripvol geweest, maar ondertussen speelt "corona"al meer dan een jaar: Ook toen wij begin mei het lounge set bestelden wisten ze dat er een tekort aan grondstoffen was. Ik vind dat je als ondernemer je verantwoordelijkheid moet nemen en mensen moet informeren dat het mogelijk is dat je deze zomer helaas niet meer op je bestelde set kunt gaan zitten. Dat wisten ze toen namelijk ook al.
4000 Mensen een seizoens produkt verkopen wat pas na de zomer geleverd kan worden slaat nergens op. Als consument stel je je zo voor dat het ergens in een magazijn staat of dat de produktie op volle toeren draait. Ondertussen worden bij andere leveranciers overal volop showmodellen met korting verkocht. Ik vind dat Buitenhof maar zolang een van hun eigen showmodellen bij ons moet neerzetten om hun belofte dat wij op hun tuinset kunnen zitten vanaf nu waar te maken. Maar nee, die moeten in de winkels blijven staan om mensen iets te verkopen wat er nog niet is, sterker nog: wat niet eens gemaakt kan worden.
Dit is toch een vorm van voor de gek houden.
Ik heb ze succes gewenst met het informeren van 4000 mensen die op hun bestelde spullen zitten te wachten. Dat zouden ze nu snel gaan doen volgens Demi en haar collega die ik eerst aan de lijn had. . Als ieder telefoontje gemiddeld tien minuten duurt hebben
ze nog wat voor de boeg.
En die winkels van Buitenhof waar nog steeds volop verkocht wordt? Ik vind het raar allemaal.

Ik wil zo lang een ander lounge set om te gebruiken.

Buitenhof Tuinmeubelen
    Bedankt voor uw feedback, uiteraard is het vervelend dat er bij verschillende artikelen langere levertijden zijn op het moment.
    Ook wij hadden dit graag anders gezien. We doen er alles aan om mensen goed te informeren en zo snel als het kan te leveren.
    We zien dat u de bestelling heeft geannuleerd, dit hadden we vanzelfsprekend graag anders gezien.

Alsnog wensen we u een mooie zomer en hopelijk tot ziens!

BuitenHof tuinmeubelen klantenservice

marpet285
Ze constateren dat we de bestelling helaas geannuleerd hebben. Dat leek ons de beste oplossing. Niet hun oplossing: langer wachten.

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?