Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: Foutief product, een jaar niets gedaan en nu ineens extra kosten!
Details
Klacht
Een jaar geleden >6000 euro aan tuinmeubels gekocht bij Buitenhof. Foutieve gazebo geleverd, een jaar lang gemaild en gebeld want een product in de tuin staan die niet werkt. Nee. Kon niet gemaakt worden, wordt niet meer geleverd, pas weer in het nieuwe jaar. Spontaan niets gehoord. Diverse malen bellen, mailen etc. Foto’s gestuurd etc. Intussen storm gehad en schade door foutieve schermen in gazebo. Ineens moeten we die zelf betalen! Uiteindelijk willen ze de kosten wel delen. Diverse telefoontjes en mails (en uren tijd) en echt geprobeerd aan te spreken op redelijkheid en verantwoordelijkheid. Nee, geen gehoor. Zeer teleurstellend. Wij voelen ons genoodzaakt om nu obv 187 euro kosten (bij 6200 euro aan aangeschafte meubels) dit juridisch op te pakken.Gewenste oplossing
Foutieve product (gazebo) corrigeren zonder kosten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.