Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: geen enkele medewerking om tot een passende oplossing te komen voor tekortkoming
Details
Klacht
na 2x een kromtrekkend blad in 2 jaar tijd te hebben ontvangen en hemel en aarde te hebben moeten bewegen om door de eigen buitenhof monteurs te laten aantonen en bevestigen dat dit niet binnen de marges valt (tot rechtbijstand aan toe) , wordt uiteindelijk aangeboden een andere tafel uit te zoeken. De enige tafel die past bij het aantal stoelen en ook qua model in de buurt komt is wat duurder en ondanks alle frustratie en tijd die met het hele verhaal gemoeid was, wordt het verschil niet in coulance genomen en moet volledig worden bijbetaald. Dat was dus niet akkoord en dat heb ik uiteindelijk de verkoop afdeling ook gemeld. Nog wel reel tegenvoorstel gedaan om deel bij te betalen maar dit was niet akkoord van hun kant. , vervolgens gaat er van alles intern bij buitenhof mis en staan toch de bezorgers voor de deur . Toen weer 1,5 uur in conclaaf maar buitenhof houdt voet bij stuk. Bizar ook volgens de bezorgers. Geld van oorspronkelijke aankoopbedrag wordt niet geretourneerd en alternatief wordt ook niet geboden. Dus opnieuw de rechtsbijstand geactiveerd. Benieuwd waar dit eindigt.Gewenste oplossing
de nevada tafel (enige alternatief) zonder bijbetaling- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.