Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: LEUGENS

#NooitmeerBuitenhof

Super slechte service na afloop! Twee keer een verkeerde levering gehad, totaal geen informatie vanuit Buitenhof. Zelf gaan informeren hoe het wordt opgelost. Vervolgens voor het ongemak een compensatie. Deze compensatie nooit gehad en bij navraag door meerdere mensen van Buitenhof bevestigd dat we het krijgen in de winkel en vervolgens staan we in de winkel en ze weten van niks. Dan wordt gezegd dat we worden gebeld ook niet. Uiteindelijk wordt gezegd nee hoor zoiets is niet afgesproken. Komen terug op alles wat ze hebben gezegd, ronduit belachelijk. Echt een belachelijk bedrijf, nooit iets bij bestellen!

Compensatie nakomen of alles terugnemen en geld terug

Buitenhof Tuinmeubelen
    Om technische redenen konden wij helaas niet reageren op uw melding via Klachtenkompas.
    Ik zie dat u medio oktober nog wel contact heeft gehad met onze service afdeling en we ter compensatie een setje placemats hebben toegestuurd.
    Ik hoop dat alles naar tevredenheid opgelost is op deze manier.
    Wij wensen u nog veel plezier met de tuinmeubelen!

#NooitmeerBuitenhof
Nee het is helemaal niet naar tevredenheid opgelost. Dat was namelijk niet de afspraak.

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?