Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: LEUGENS

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 324335
Gebruiker
#NooitmeerBuitenhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Super slechte service na afloop! Twee keer een verkeerde levering gehad, totaal geen informatie vanuit Buitenhof. Zelf gaan informeren hoe het wordt opgelost. Vervolgens voor het ongemak een compensatie. Deze compensatie nooit gehad en bij navraag door meerdere mensen van Buitenhof bevestigd dat we het krijgen in de winkel en vervolgens staan we in de winkel en ze weten van niks. Dan wordt gezegd dat we worden gebeld ook niet. Uiteindelijk wordt gezegd nee hoor zoiets is niet afgesproken. Komen terug op alles wat ze hebben gezegd, ronduit belachelijk. Echt een belachelijk bedrijf, nooit iets bij bestellen!

De oplossing

Compensatie nakomen of alles terugnemen en geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Buitenhof Tuinmeubelen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om technische redenen konden wij helaas niet reageren op uw melding via Klachtenkompas.
    Ik zie dat u medio oktober nog wel contact heeft gehad met onze service afdeling en we ter compensatie een setje placemats hebben toegestuurd.
    Ik hoop dat alles naar tevredenheid opgelost is op deze manier.
    Wij wensen u nog veel plezier met de tuinmeubelen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#NooitmeerBuitenhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee het is helemaal niet naar tevredenheid opgelost. Dat was namelijk niet de afspraak.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen