Opgelost door Buitenhof Tuinmeubelen: Slecht dat op de website een lagere prijs staat dan voor mij in rekening gebracht wordt
Details
Klacht
Ook bij mij is een stoel die ik 6 jaar terug gekocht heb van Wicker de draden gaan breken. Ben gisteren in Houten bij Buitenhof geweest,Heb gevraagd of er nog zo,n zelfde stoel te bestellen was,dat was niet zo.
Heb toen een Diva lounge yacht grey stoel besteld voor 615 euro.
Tot mijn verbazing zie ik vandaag op de website staan dat de stoel voor 515 euro aangeboden wordt. Heb daarover gebeld ,maar dat is een fout van van degene die de website maakt en daar kunnen ze niet die stoel voor verkopen.
Heb gezegd dat ik het slecht vind dat op deze manier zaken gedaan wordt. Zeker gezien het feit dat mijn stoel van 6 jaar terug al kapot aan het gaan is
Vandaar mijn klacht
Gewenste oplossing
Een lagere prijs betalen ,de prijs die op de website staat- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.