Opgelost door Buitenhof Tuinmeubelen: Slecht dat op de website een lagere prijs staat dan voor mij in rekening gebracht wordt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 660646
Gebruiker
L.J. van Herk-Mol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ook bij mij is een stoel die ik 6 jaar terug gekocht heb van Wicker de draden gaan breken. Ben gisteren in Houten bij Buitenhof geweest,
Heb gevraagd of er nog zo,n zelfde stoel te bestellen was,dat was niet zo.
Heb toen een Diva lounge yacht grey stoel besteld voor 615 euro.
Tot mijn verbazing zie ik vandaag op de website staan dat de stoel voor 515 euro aangeboden wordt. Heb daarover gebeld ,maar dat is een fout van van degene die de website maakt en daar kunnen ze niet die stoel voor verkopen.
Heb gezegd dat ik het slecht vind dat op deze manier zaken gedaan wordt. Zeker gezien het feit dat mijn stoel van 6 jaar terug al kapot aan het gaan is

Vandaar mijn klacht

Gewenste oplossing

Een lagere prijs betalen ,de prijs die op de website staat
Geboden oplossing
Ik krijg een korting van 50 euro, vind het redelijk en ben er tevreden mee.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen