Opgelost door Buitenhof Tuinmeubelen: tuinstoelen niet meer leverbaar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 545013
Gebruiker
zonaanbidder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via site internet 8 stoelen besteld netjes betaald, krijg mail dat stoelen niet meer leverbaar zijn ( slecht onderhoud site ) bel hierna op om mijn geld terug te krijgen hoor ik dat ik hier weken op moet wachten. Heb vandaag weer gebeld hoor ik opeens dat medewerker met je een formulier in kan vullen. ( slechte informatie medewerker 1 ste keer) Tip maak een lijst van niet meer bestelbare leveranties en betaal deze mensen gelijk terug. Is geen goede reclame als mensen dan ook nog lang op hun geld moeten wachten.

De oplossing

Mijn geld terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Buitenhof Tuinmeubelen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Berden,

    Onze excuses voor het ongemak en de verwarring over het terugbetalen van uw bestelling.
    De terugbetaling zetten wij uiteraard direct in gang en kunt u binnen 3 werkdagen verwachten.

    Met vriendelijke groet,
    BuitenHof tuinmeubelen Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zonaanbidder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes Buitenhof al heeft dit toch 8 dagen geduurd, had de servicemedewerker gelijk dat briefje in laten vullen was alles vlugger gegaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen