Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: Vlekken op een spraystone buitentafel

Cobi

De tafel werd op een regenachtige dag geleverd. Toen het droog werd zagen we wat witte vlekken op de tafel. We hadden er nog geen minuut gebruik van gemaakt!
ER was een beschermspray meegeleverd waarbij aangeraden werd om die een paar keer te gebruiken. We hoopten dat de vlekken in ieder geval minder zichtbaar zouden worden.Niet dus. Na twee weken Buitenhof een mail gestuurd. We kregen een reparatiesetje toegestuurd. Wij zagen de vlekken meer als misdruk dan als een beschadiging.Weer gemaild, foto's opgestuurd, aangegeven dat je geen beschadiging voelt, maar dat het wel zo lijkt. En aangegeven dat er bij ons echt niets gebeurd was en dat we slecht eenmaal een kopje koffie gedronken hadden aan de tafel. En dat we zelfs onderzetters gebruikten op dat moment. Bij verkoop werd vermeld dat het ideaal materiaal was dat zomer en winter buiten kon staan. Het materiaal zou niet kwetsbaar zijn.
Een mail terug dat de tafel beschadigd was ( te zien op de foto's)en dat ze niets wilden doen.

Op zijn minst dat er iemand komt kijken. Als er iets aan de vlekken gedaan kan worden met het reparatiesetje , dan niet door ons maar door hen. Of een nieuw tafelblad.
Je wilt het gevoel hebben dat je serieus genomen wordt. Bij verkoop filiaal Waddinxveen erg prettig geholpen. Dan valt de service van een hoofdkantoor zo tegen. Ik voel me echt gekwetst door de afhandeling.

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?