Klacht Buitenhof Tuinmeubelen: Waardeloze aftersales.

Klachtnummer
# 362253
Gebruiker
Rijko .
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar een Diva loungestoel (relaxfauteuil) van 800 euro gekocht. De voetensteun hing na levering af, waardoor je weinig steun hebt. Je benen krijgen nml amper ondersteuning. Vorig jaar al direct melding gedaan, maar antwoord was, dat is normaal. Nu waren we onlangs weer in de winkel en daar hebben we gelijk de stoelen geprobeerd die daar stonden. Dáár hadden we wel steun. Dit bij de winkel gemeld en het advies gekregen de serviceafdeling te bellen. Met veel moeite kon er een monteur komen. Die kon de oorzaak vh probleem niet vinden. Daarop de klantenservice gebeld en nu krijg je als antwoord, daar mag speling op zitten. Als het probleem niet gevonden wordt, is het ineens normaal. Op de vraag waarom alle stoelen in de winkel wel een stevig en hoger voetenbankje hebben, krijg je geen antwoord. Echt schandalige aftersales voor een product van 800 euro. Ik heb lichamelijke beperking, daarvoor deze stoel gekocht en nu heb ik er niets aan. Geen woorden voor. De teamleider krijg je ook niet te spreken. Er wordt niet gekeken hoe we samen tot een oplossing kunnen komen. Dit is ons standpunt en daarmee klaar krijg je te horen.

De oplossing

Reparatie of vervanging van de stoel cq voetenbankje, zodat ik de stoel kan gebruiken waarvoor die is bedoeld.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buitenhof Tuinmeubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen