Klacht Buitenlucht boogsport: Slechte serves en niet bereikbaar

Klachtnummer
# 298205
Gebruiker
krijgsman63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,
Ik heb een boog (taiga black)gekocht van totaal 180 euro en kreeg geen pees er bij dus onvolledig af leveren product.
Na een half jaar is de boog gebroken en reageren niet op mijn mail voor nieuwe boog of geld terug.
Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!1

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Buitenlucht boogsport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Buitenlucht boogsport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen