Opgelost door Buitenlucht.eu: Geen levering en geen reactie

Jeroen

El Toro Tiger handboog handschoen Maat M HS-L71+ETHS134-LH besteld op 11-9-2016, mail gestuurd op 25-9-2016 voor statusupdate levering, geen reactie.
8-10-2016 sms gestuurd, maar daar krijg ik een foutmelding op terug.
06nummer gebeld, maar bestaat niet, krijg ik te horen.

Kortom, geen levering en totale radiostilte

Bestelnummer: 8986

Levering binnen een week of geld retour

Buitenlucht.eu
    Beste

Wij hebben op uw mail geantwoord, misschien dat deze in uw spambox terecht zijn gekomen? Ook zou u de track en trace binnen gehad moeten hebben. Dit is uw track en trace van de dvd, 01176010049785
    Jeroen
    Geen mail ontvangen, track en trace code is niet geldig en het betrof ook geen DVD maar een booghandschoen!
    Buitenlucht.eu
    De track en trace is van de did, het pakket zou volgens de track en trace vandaag bezorgt worden
    Jeroen
    Gelukkig, pakket is inderdaad op genoemde dag geleverd. Heel blij mee want ik dacht echt dat ik m'n geld kwijt was!
    Ik heb het als heel vervelend ervaren dat ik schijnbaar geen contact kon krijgen met de verkoper, geen antwoord op email en een 06-nummer welke niet functioneert.
    Ik ben blij dat het goed gekomen is, maar ik vindt het niet kloppen dat het uiteindelijk via klachtenkompas.nl moet lopen.

Jeroen

Ook een klacht indienen over Buitenlucht.eu?