Klacht Bulters nijmegen: Foute informatie met betrekking tot een bestelling en later eerst moeten betalen ( dom van mij , verdacht voor het bedrijf ).

Ray

Tijdje geleden onderdeel voor mijn C5 besteld bij magazijn balie waar ik, zoals altijd, keurig werd geholpen en wat info kreeg m.b.t. het onderdeel.
Na een week opgehaald (eerst betaald voordat ik het kreeg, dom maar ook verdacht) maar eerder gegeven info bleek niet te kloppen. Men kon/ wilde zich niets meer herinneren over foutieve informatie en zeiden dat dit anders ook altijd goed ging. Ook later met het magazijn hoofd erbij hierover geen zinnig gesprek mogelijk : ik , de klant , zat per definitie fout.
Het onderdeel terug genomen worden als het een universeel onderdeel was maar dit was een specifiek onderdeel voor deze C5.
Er werd dus niet naar de communicatie fout gekeken , maar naar eigen voordeel.
Mijn geld was ik gewoon kwijt, zonder oplossing.
Hoe arrogant /over-zelfverzekerd kun je over eigen functioneren zijn?
Ik ben jarenlang vaste klant met ong. 800 euro besteding per jaar.
Prijs van het onderdeel : 65 euro.
Ik heb per direct het onderhoud van mijn C5 opgezegd.

Behandel de klant met wat meer respect en streef naar een redelijke oplossing.
De balie medewerker herkende mij amper en toch wist hij zeker wat hij wel en niet verteld zou hebben aan mij m.b.t. info onderdeel ? Terwijl ik het gesprek m.b.t. de info van het onderdeel letterlijk op kon dreunen.............
M.n. de arrogantie en het over-zelfverzekerde stoorde mij enorm.
Ik werd totaal niet als gelijkwaardige gesprekspartner benaderd.

Wij vinden dat Bulters nijmegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bulters nijmegen?