Klacht Bulux.nl: Nep artikel en losse beloofde

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 476671
Gebruiker
Hek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 augustus heb ik een uitklapbare privacy hek in aanbieding gekocht (1+2 gratis) voor € 29.95. Op 27 augustus heb ik 1 plastiek rechthoek iets binnen. Dat kan je niet eens hek noemen! Ik mailde gelijk dat ik een verkeerde artikel binnen heb en daarnaast geen 3 maar 1 ervan. Ze mailden binnen 1 dag terug dat ik een code moest verzilveren om in aanmerking te mogen komen voor hun actie. In de mail staat helemaal niks over het nep artikel. Ik mailde gelijk terug dat ik het artikel op hen kosten wil retourneren. Sinds 28 augustus heb ik niks meer van hen mogen horen. Dit terwijl ze op hun site aangeven dat ze alle vragen binnen 24 uur gaan behandelen. Er is geen adres of telefoonnummer op de site beschikbaar. Inmiddels heb ik ook aangifte gedaan want op internet blijkt dat er meer slachtoffers zijn zoals ik. Slechte reviews en zelfde verhalen....

De oplossing

Het bedrag van €29.95 terugbetalen. En omdat ze een verkeerde bestelling opgestuurd hebben, wil ik het artikel op hun kosten retourneren mits een adres beschikbaar zou zijn!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen