Klacht Bulux.nl: Niet ontvangen wat is beloofd.

M. Velde

Ik heb bij Bulux.nl een privacy kunst hek uitklapbaar gekocht voor de prijs die je hierboven ziet.
Op 02.09 2020 heb ik het pakket ontvangen van Yunexpress.
Er zit in het pakket maar 1 stuk in, in plaats van 3 en dan is het ook nog eens niet uitklapbaar zoals ze op het filmpje laten zien.
Ik voel me echt bedrogen. Is er een mogelijkheid om ofwel het pakket terug te sturen, zodat ik mijn geld terug krijg of om hen aan te klagen wegens fraude.
Kunnen jullie mij laten weten wat ik moet doen?
De site is niet meer bereikbaar en ook de mail beantwoorden lukt niet, die komt als onbestelbaar terug.

Geld terug krijgen.

Wij vinden dat Bulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M. Velde
    Heb ontdekt dat exact hetzelfde artikel met dezelfde foto´s en info nu door ander bedrijf wordt aangeboden. Heb het gevoel dat er dezelfde firma achter zit maar weet niet hoe ik dat kan nagaan.
    M. Velde
    Heb het bij meerdere instanties gemeld. O.a. politie, reclame codecommissie Nederland.

M. Velde
Geen oplossing mogelijk aangezien bedrijf niet meer te vinden is. Geen website en ook niet via bankrekening.

Ook een klacht indienen over Bulux.nl?