Klacht Bulux.nl: Niet ontvangen wat is beloofd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475956
Gebruiker
M. Velde
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Bulux.nl een privacy kunst hek uitklapbaar gekocht voor de prijs die je hierboven ziet.
Op 02.09 2020 heb ik het pakket ontvangen van Yunexpress.
Er zit in het pakket maar 1 stuk in, in plaats van 3 en dan is het ook nog eens niet uitklapbaar zoals ze op het filmpje laten zien.
Ik voel me echt bedrogen. Is er een mogelijkheid om ofwel het pakket terug te sturen, zodat ik mijn geld terug krijg of om hen aan te klagen wegens fraude.
Kunnen jullie mij laten weten wat ik moet doen?
De site is niet meer bereikbaar en ook de mail beantwoorden lukt niet, die komt als onbestelbaar terug.

De oplossing

Geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    M. Velde
    Datum
    Heb ontdekt dat exact hetzelfde artikel met dezelfde foto´s en info nu door ander bedrijf wordt aangeboden. Heb het gevoel dat er dezelfde firma achter zit maar weet niet hoe ik dat kan nagaan.
  2. Auteur
    M. Velde
    Datum
    Heb het bij meerdere instanties gemeld. O.a. politie, reclame codecommissie Nederland.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Velde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing mogelijk aangezien bedrijf niet meer te vinden is. Geen website en ook niet via bankrekening.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen