Klacht Bulux.nl: Onvolledige en defecte levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475732
Gebruiker
Charley7
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb ingeschreven op een 1 plus 1 actie van BuLux.
Het betreft hun mobiele Airco's.
Na weken wachten heb ik er maar 1 ontvangen en die was ook nog stuk en incompleet: het klepje van het waterreservoir was gebroken en er zat geen stekker bij het usb snoertje.
Ik heb drie keer een mail met de klacht gestuurd en kreeg één keer een wazige mail terug, waarin men zei dat de bestellingen door het corona gebeuren vertraging heeft opgelopen: of ik maar geduld wilde hebben!
De persoon ging helemaal niet op de klacht in en wil ook niet meer reageren.

De oplossing

Tenminste mijn geld teruggeven óf de complete order leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Charley7
    Datum
    Het bedrijf reageert niet, zoals ik al verwachte... Wat nu?
  2. Auteur
    Charley7
    Datum
    Bulux; neem je verantwoordelijkheid en reageer!
  3. Auteur
    Charley7
    Datum
    Nog altijd geen enkele reactie van Bulux.
    Ik raadt iedereen af ooit nog iets te kopen of te bestellen bij deze oplichters!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Charley7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is hopeloos...ik heb geen enkele reactie van het bedrijf teruggekregen. Daarnaast wil Klachtenkompas wel een advocaat inschakelen, maar dat gaat mij tijd en geld kosten en dat was niet mijn opzet. Ik ben niets opgeschoten...waardeloos dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen