Klacht Bulux.nl: Wrong item received.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477628
Gebruiker
Linda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

I received an incorrect article. I wished to return it, but was advised I have to pay the return postage to China. This is the same cost as the item purchased. A free addressed label should be given if the goods are faulty or incorrect....surely. Now the company do not reply at all.

De oplossing

Send a return postal label so I can return the product and receive a full refund.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Linda
    Datum
    I find Bu Lux a totally disrespectful company. They have not replied to my last two requests for the prepaid return label, for an incorrect item which was sent in error to me. I wish for a total refund for the time and stress this has and is causing. Bestelling #9830
  2. Auteur
    Linda
    Datum
    Bestelling 9830
    This is my 6th or 7th request for Bu Lux to contact me about the incorrect item they sent me. I ordered an expandable frame. (Privacy Kunst Hek™ | Uitklapbaar (1+2 GRATIS) × 1). I have received two set replies, stating I must pay for the return to China. The item received was incorrect and not ordered. The error is theirs. I should not be expected to pay the return charge and therefore request a prepaid return label or be given a full refund. I find their attitude to their customer disrespectful. Please reply by return.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen