Klacht Buma Stemra: Buma Stemra betaald niet uit en is on georganizeerd eplus partijig gezind!

Koooshim

Wat doet men als Buma Stemra je als componist niet uitbetaald word en je schema's van geeft waar niets van klopt!

Bijvoorbeeld:

Ze laten me een schema zien waarbij er 8000 Euro is verdiend bij een productie,
vervolgens staat er in kleur een cirkel in de helft gesplit met mijn naam en een ander persoon
z'n naam elk in een andere helft , daarbij de 8000 Euro in twee gesplitst, dus elk 4000 Euro...

Toen ik Buma Stemra daarop verwees dat ik nooit een contract had getekend met die venoemde persoon
over de productie in kwestie. (wel andere werken, bv van Candy Dulfer),vertelden ze me ten eerste

dat de persoon in kwestie bij Buma Stemra niet bekend stond, en ten tweede, dat het geld helemaal
niet gesplitst werd, terwijl ik het hiet voor me heb liggen, met schema en zwart op wit vermeld:

4000 Euro gaat naar mezelf en 4000 Euro naar die niet bekende persoon...

Na die vermelding ... (zij het klacht, in alle vriendelijkheid gemeld)
krijg ik nu al Twee jaat helemaal niets meer.

Plus al die andere producties van Bij Lois Lane, Candy Dulfer, David Sanborn, Surkus, Prince Abooboo,
zie ik ook geen cent van, terwijl ik ze regelmatig hoor voorbij komen ....

Wat kan ik hieraan doen, elke suggestie is welkom,

Met vriendelijke groeten

Onderzoek en achterstallige uitbetaling uitbetaald zien per direct

Wij vinden dat Buma Stemra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Buma Stemra?