Klacht Bumbalee: Bumbalee

Klachtnummer
# 160654
Gebruiker
nenss
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg opeens berichten van Bumbalee binnen.
Snapte niet wat het was dus heb deze berichten gewist.
Zo kreeg ik weer berichten binnen en ben ik gaan googlen wat het inhield.
Het b l eek dus een betaalde SMS te zijn.
Ik heb meteen stop naar dit nummer gestuurd en mijn provider KPN gebeld om alle betaalde SMS diensten te blokkeren.
De medewerkster van de KPN zei mij dat er nog niks in rekening was gebracht.
Maar nu kwam mijn factuur binnen afgelopen zaterdag maar er was dus wel degelijk 50€ extra in rekening gebracht.
Ik heb weer gelijk mijn provider gebeld en zei mij om een klachtenformulier in te vullen.
Dus bij deze.
Ik hoop dat ik hierbij mijn geld weer terug kan ontvangen

Vriendelijke groet,

Nancy Zwart
Warmenhovenstraat 11r
1972EA Ijmuiden
0630539310

De oplossing

Het bedrag Storneren en terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bumbalee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bumbalee?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen