Klacht Bumbalee: onduidelijkheid bij ongewild afsluiten van een abonnement

Klachtnummer
# 104607
Gebruiker
Ruud Wienk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een prijsvraag werd gevraagd om mijn mobiele nummer. ik heb de prijsvraag niet afgemaakt en nu zie ik tot mijn verbazing dat mijn prepaid tegoed is leeggezogen door Bumbalee. Ik heb deze service nu gestopt door een STOP te sturen naar SMS 5588. hopenlijk is dat voldoende (bevestiging gekregen dat service gestopt is).

De oplossing

Ik zou graag het onterecht afgeboekte bedrag van mijn telefoon 0613521422 terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bumbalee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bumbalee?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen