Klacht Bumbalee: onterechte verkooptechnieken en aansluitende facturatie van sms kosten via Vodafone

Antoine

Op 6 december kwam mijn vrouw die afkomstig is uit Oekraïne tijdens het surfen op internet in contact met wat/wie achteraf via de rekening blijkt een sms platform te zijn werkende onder nummer 5588. In de daarop volgende weken ontving zij regelmatig met tussenpozen van soms enkele dagen verschillende sms berichten waarvan zij de herkomst niet kende. Zij drukte dus deze berichten weg tot zij er zo genoeg van kreeg dat zij een sms stuurde waarin ook het woord "stop" voorkwam. Tot mijn grote verwondering werd door Vodafone op 15 januari een veel groter bedrag afgeschreven dan normaal in alle maanden daarvoor. Na contact met Vodafone bleek dat 2/3 den van de rekening te wijten was aan sms verkeer met 5588. Onderzoek via website Payinfo.nl bracht aan het licht dat 5588 stond voor Bumbalee. Het wordt tijd dat dit soort bedrijven van het web worden verwijderd door de verschillende providers waaronder Vodafone. Zij faciliteren op deze manier het bedrieglijke internet zaken doen.

crediteren van het volledige factuurbedrag wat onterecht werd gefactureerd door hetzij Vodafone, hetzij Bumbalee - verwijderen of weren van dit soort bedrijven van de klantenlijst van de verschillende providers

Wij vinden dat Bumbalee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!