Klacht Bumbalee: Oplichting

Klachtnummer
# 21970
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april 2012 heeft mijn vrouw via google gereageerd op een prijs (ipod) die zij bijna had gewonnen. Zij moest alleen nog een eenvoudige vraag beantwoorden en deze met "ja" bevestigen. U raadt het al, zij was meteen lid geworden van smsadvies.nl nummer 5588!!!
Elke week kwamen er verschillende sms berichten binnen, die door haar werden weggedrukt. Pas later bleek dat elk sms bericht ca, Euro 1,25 kostte.
Echter hier kwam ik pas in januari 2013 achter. Tot die tijd is er via Vodafone zo'n Euro 400,-
aan dit oplichtingsbedrijf (Bumbalee) betaald. Zo'n Euro 40,- per maand.
Daar wij in mei en juni met vakantie waren in Kroatië, in september in Bretagne en mijn vrouw ook nog in Portugal en Oostenrijk is geweest, viel het ons pas in januari 2013
op hoe hoog haar tel. rekening was.
Ik vindt dit een pure manier van oplichting wen wil mijn geld terug.

Jaap Neele

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bumbalee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bumbalee?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen