Klacht Bundol.nl: 3 32gb sd kaartjes gekocht 1 doet het niet bundol.nl reageert niet op mail

Klachtnummer
# 306621
Gebruiker
Zwaluwen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22-03-2018 drie sd kaartjes besteld 32gb via vakantieparkinfo.com op 7 april mailtje gestuurd naar bundol.nl welneer ik de sd kaartjes kon verwachten kreeg mailtje terug je hebt ze deze week binnen gr mau zijn binnen gekomen op 15 april begin juni stop ik een sd kaartje in mijn telefoon deze doet het niet probeer hem ook in mijn laptop maar ook daar niet en de oude doet het goed in bijde toestellen stuur mailtje naar bundol.nl waarin ik zeg dat een van de drie bij hun gekochte sd kaartjes het niet doet en vraagt of dit onder de garantie valt krijg als antwoord terug je hebt ze ook al 2 maanden binnen toch? Gr mau op mijn vervolg mailtje waarin ik vraag om een nieuw sd kaartje word niet meer gereageerd op dit soort dingen zit meestal jaar garantie bij bundol.nl schijnbaar tot de deur

De oplossing

Ander wel werkend 32gb sd kaartje per direct

1 reactie

  1. Auteur
    Bundol.nl
    Datum
    Beste Roel,

    Zoals erder gesteld in de email kun je het kaartje retour sturen zodat wij daarna een nieuw kaartje opsturen.. Is dat wat ? Of na ontvangst retourneren we het bedrag van 1 kaartje.

    gr Mau

Ook een klacht indienen over Bundol.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen